TEL: 0086-13305902575

cinturione di bagagli cù fibbia di serratura per u viaghju

Cuntrollà in una valigia vene sempre cun un pocu d'ansietà - serà quì quandu ghjunghje? Cù tuttu u so cuntenutu? Una manera di eliminà almenu una parte di a preoccupazione hè di piglià un passu supplementu dopu l'imballu: Assicurà u saccu cù cinturini di bagaglii.

Related:
Sia chì avete softside o , ci hè sempre a pussibilità di una zip o di chjappà, soprattuttu quandu u saccu hè troppu imballatu - è quale ùn stringhje micca in l'ultimu articulu è poi luttà per chjude u saccu? Spessu, un bump o goccia nantu à un angulu pò strain u chjusu, ancu nantu à bagaglii di qualità. Una cinturina di valigia mantene a borsa chjusa è u cuntenutu intactu.

Related:
I cinturini culuriti facenu ancu più faciule per vede a vostra borsa nantu à u carrusel quandu ghjunghje. Certi marchi aghjunghjenu una sicurità extra cù una serratura appruvata da TSA è una tag d'identificazione. Per uni pochi di dollari spesi in cinturini di bagaglii è uni pochi di minuti per assicurà, pudete aghjunghje un pocu di tranquillità à i vostri viaghji.


Tempu di pubblicazione: 03-06-2019